Poziv na panel raspravu „Implementacija plavog obrazovanja u obrazovni sustav Republike Hrvatske – prilike i izazovi“

Pozivamo Vas na panel raspravu „Implementacija plavog obrazovanja u obrazovni sustav Republike Hrvatske – prilike i izazovi“ o uvođenju plavog obrazovanja u formalni sustav obrazovanja u Republici Hrvatskoj, koja će se održati sljedeći tjedan na Sveučilištu u Zadru.

Panel rasprava je dio HORIZON projekta BlueLightS - EnLIGHTening future Schools to deliver BLUE Sustainability in Europe (https://blue-lights.eu/), u kojem je Sveučilište u Zadru partner. Svrha ovog panela je omogućiti i uspostaviti dijalog i suradnju dionika koja će unaprijediti stanje plavog obrazovanja u Hrvatskoj. Na panel raspravi okupit ćemo učitelje i nastavnike, ravnatelje, izdavače, predstavnike institucija i ostale relevantne dionike kako bismo istražili na koji način integrirati teme vezane uz more i znanje o moru i vodama u školske kurikulume i nastavne sadržaje.

Detalji događaja: 

- Datum: 25. rujna 2024. 

- Vrijeme: 14:30 - 16:30

- Lokacija: Svečana dvorana Sveučilišta u Zadru, Obala kralja Petra Krešimira IV br. 2 (II. kat - zgrada na Rivi)

Cilj panel rasprave je potaknuti suradnju svih dionika uključenih u obrazovni proces, prikazati primjere dobre prakse i razviti strategiju koja će omogućiti aktivno uključivanje tema koje se tiču znanja o moru i vodama u obrazovanje na svim razinama (različitih predmeta, osnovnih i srednjih škola).

Kao panelisti će u raspravi sudjelovati predstavnici Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih, predstavnici Agencije za odgoj i obrazovanje, stručnjaci iz Europe gdje takva praksa već dugo i uspješno funkcionira te nacionalni stručnjaci iz područja znanja o moru („ocean literacy“ – oceanska pismenost). Rasprava će biti interaktivna, s prilikom da i sudionici iznesu svoja iskustva i prijedloge kako bismo zajedno oblikovali budućnost plavog obrazovanja u Hrvatskoj. Radni jezik panel rasprave je hrvatski.

Sudjelovanje je slobodno i potrebno je registrirati se na poveznici REGISTRACIJA.