Kako je nastao vizualni identitet projekta Revival?

Uvijek je zahtjevno ukomponirati standardne vizuale programa Europske unije s nečim kreativnijim, stiliziranim, prilagođenim za određenog partnera i njegovo područje djelovanja. Upravo to je uspjelo Sveučilištu u Zadru, koji je za potrebe projekta Revival, u sklopu Programa prekogranične suradnje Italija-Hrvatska, razvio prepoznatljivi vizualni identitet, prilagođen procesu revitalizacije zaboravljene povijesne baštine – zadarskih bunkera.

Ovaj vizualni identitet je rezultat uske suradnje osječke tvrtke Symbol i projektnog tima Sveučilišta u Zadru, koji je uputama i kreativnim idejama odlučio u kojem smjeru bi se trebao razvijati vizualni prikaz projekta. Cilj je bio povezati vizualnu cjelinu urbane vizure grada Zadra, nasljeđe 20. stoljeća i simboliku oživljavanja tog nasljeđa u kulturne i turističke svrhe. Uz odmak od standardnog vizualnog identiteta INTERREG programa Italija-Hrvatska, projektnom timu su ponuđene dva idejna rješenja u fazi razvoja.

Ranije verzije idejnih rješenja su sadržavale pogled na prepoznatljive vizure Italije, koje s povijesnim elementima Hrvatske i Zadra spaja Jadransko more. Projektni tim Sveučilišta u Zadru se naposljetku odlučio za daljnji razvoj prijedloga broj 1, jer jasno komunicira osnovne ciljeve projekta Revival i daje mu prepoznatljivost u zadarskom kontekstu. Tako je nastalo finalno rješenje vizualnog identiteta, koje je zajedno s obveznim elementima vidljivosti Programa prekogranične suradnje Italija-Hrvatska, aplicirano na sve tiskane promotivne materijale, pritom dobro funkcionirajući i u digitalnom okruženju.

Na kraju, cijelim vizualnim identitetom dominiraju vizure grada Zadra, koje istražuju turisti, dok su u prvom planu bunkeri karakterističnih oblika, protkani i povezani simbolima kulturnih i zabavnih događanja i aktivnosti, kojima ga projekt Revival želi oživjeti, obogatiti, oplemeniti. Što će naposljetku i uspjeti!