Pretraga članaka

Stručni skup ''Reggio koncepcija u predškolskom odgoju i obrazovanju''

[EasyDNNnews:IfNotExists:Gallery] [EasyDNNnews:EndIf:Gallery] [EasyDNNnews:IfExists:Gallery]
[EasyDNNnews:GravityGallery]
[EasyDNNnews:EndIf:Gallery]

Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru, Udruga odgojiteljica Maraška iz Zadra, Dječji vrtić Pinocchio iz Zadra te Agencija za odgoj i obrazovanje, uz suoorganizatore Odjel za talijanistiku Sveučilišta u Zadru te Upravni odjel za odgoj i školstvo Grada Zadra, organiziraju stručni skup Reggio koncepcija u predškolskom odgoju i obrazovanju, koji će se održati na našem Sveučilištu 20. i 21. ožujka 2015.

Skup je namijenjen odgojno-obrazovnim djelatnicima iz sustava ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja.

Ciljevi stručnog skupa usmjereni su prema boljem upoznavanju i razumijevanju Reggio alternativne koncepcije (pogled na dijete, osnovna obilježja ustrojstva odgojno-obrazovnog procesa, uloga odgajatelja, osnovna načela odgojno-obrazovne djelatnosti). Koncepcija Reggio Emilia predstavlja suvremenu koncepciju u predškolskom odgoju i obrazovanju koja je zastupljena u predškolskim programima diljem Europe, a rastući interes se uočava u zemljama Sjeverne Amerike, Azije i Australije. Ovaj pristup nastao je kao kompenzacijski program u istoimenoj talijanskoj pokrajini, a pokrenuo ga je Loris Malaguzzi s idejom da okruženje u kojem se živi i uči ima snažan utjecaj na učenje i uspjeh. Polazište u odgojno-obrazovnom radu je životna svakodnevica, doživljaji djeteta, interesi i zbivanja, koji su ujedno i sadržaji rada s djecom. Cjelokupni rad baziran je na međusobnoj interakciji i partnerskom odnosu triju međusobno povezanih čimbenika: djeteta kao ishodišta, odgajatelja kao čimbenika razvoja i teme kao čimbenika istraživanja i otkrivanja. Kod djece se razvija aktivno učenje, sposobnost opažanja, kreativnost i samostalnost.

[EasyDNNnews:IfExists:AuthorProfile]

ivona Vijesti2

"
[EasyDNNnews:EndIf:AuthorProfile]
[EasyDNNnews:RelatedArticles]