Studenti s invaliditetom

Okrugli stol - Multidimenzionalna analiza socijalne uključenodsti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu

U četvrtak 6. studenog u Svečanoj dvorani Sveučilišta u Zadru održana je prezentacija projekta na temu ''Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu'' Više o projektu na LINKU). Nositelj projekta je Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir (DODIR.HR) u partnerstvu s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom i Studijskim centrom socijalnog rada Pravnog fakulteta u Zagrebu.

Tijekom dva mjeseca održano je ukupno 8 okruglih stolova s ciljem prikazivanja rezultata koji su nastali tijekom provedbe projekta, a koji bi mogli poslužiti kao smjernice za razvoj budućih inkluzivnih standarda u srednjoškolskom obrazovanju i modela potpore studentima s invaliditetom. Osim rezultata projekta, predstavljene su i 3 publikacije koje su objavljene u sklopu projekta: U sklopu projekta, tiskane su 3 publikacije: Izvješće o istraživanju, I ja želim učiti, Policy brief.

Cilj projekta je steći bolji uvid u socijalnu uključenost djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovni sustav. Rezultati istraživanja pridonijet će boljem razumijevanju potreba djece s teškoćama i studenata s invaliditetom za vrijeme obrazovanja te poslužiti kao alat donositeljima odluka za poboljšanje obrazovne politike kao odgovornost države u promicanju socijalne uključenosti osoba u nepovoljnom položaju za vrijeme njihovoga obrazovanja.

U ime Sveučilišta u Zadru i Povjerenstva za studente s invaliditetom, srdačnu dobrodošlicu svim prisutnima uputio je prorektor za studije i studentska pitanja Sveučilišta u Zadru prof.dr.sc. Robert Bacalja. Nakon pozdravne riječi prorektora uslijedilo je predstavljanje Izvješća o istraživanju,a svoje iskustvo ispričala je studentica s invaliditetom Marina Bura.

 

PRILOZI:

Izvješće o istraživanju - Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu

Analiza policy okvira - I ja aželim učiti

Policy brief - Djeca s teškoćama i studenti s invaliditetom zaslužuju mogućnost kvalitetnog učenja