Studenti koji su ostvarili pravo na smještaj u studentskom domu za akademsku godinu 2023./2024. temeljem Natječaja o subvencioniranom stanovanju useljavaju u razdoblju od 1. listopada do 10. listopada 2023. u terminu od 08:00 do 15:00 sati.
Studenti sve informacije o useljenju mogu dobiti na: 023/203 005 (za stari dom), 023/203 014 (za novi dom) ili na studentski.dom@unizd.hr
Studenti mogu odgoditi useljenje, a o razlozima odgode dužni su obavijestiti koordinatore za smještaj studenata u Studentski dom.
Za studente koji ne usele u navedenom razdoblju, a o razlozima ne obavijeste Studentski centar, smatrat će se da su odustali od smještaja, te će se na njihovo mjesto smjestiti student prvi po broju ostvarenih bodova na natječaju koji se nalazi ispod crte.
Studenti koji su ostvarili pravo na smještaj prema Natječaju, dužni su prilikom useljenja priložiti slijedeće:
- LIJEČNIČKU POTVRDU (bez liječničke potvrde nije moguće ostvariti smještaj u dom)
- DVIJE SLIKE (vel. 3x3 cm)
- OSOBNU ISKAZNICU NA UVID
- POTVRDU O UPISU U AK.GOD. 2023./2024. (preuzeti sa Studomata)
- POTVRDU O UPLATI RAČUNA ZA SMJEŠTAJ
Studenti će prilikom useljenja preuzeti, popuniti i potpisati:
- KARTON OSOBNIH PODATAKA (Privola za obradu osobnih podataka čini sastavni dio Kartona osobnih podataka i studenti svojim potpisom daju dopuštenje da se njihovi podaci obrađuju u navedenu svrhu).
- UGOVORE O KORIŠTENJU USLUGA SMJEŠTAJA U STUDENTSKOM DOMU studenti će potpisati prilikom useljenja u dom (zajedno sa Zapisnikom o primopredaji i ispravnosti dodijeljene opreme i sobe- Zadužnica koja čini sastavni dio Ugovora).
- OBRAZAC ZA ZADUŽUVANJE/RAZDUŽIVANJE POSTELJINE (ukoliko zadužuju posteljinu Studentskog centra)
Prijavu privremenog boravka za sve stanare izvršit će Sveučilište u Zadru, Studentski centar.