Knjižnica Studentskog savjetovališta

Popis knjiga

  1. Ajduković, M., Pečnik, N. (2007). NENASILNO RJEŠAVANJE SUKOBA. Zagreb: Alinea
  2. Alcoholics Anonymous World Services (1976). ALCOHOLICS ANONYMOUS: THE STORY OF HOW MANY THOUSANDS OF MEN AND WOMEN HAVE RECOVERED FROM ALCOHOLISM. New York: Alcoholics Anonymous World Services, Inc.
  3. Ambrosi-Randić, N. (2004). RAZVOJ POREMEĆAJA HRANJENJA. Jastrebarsko: Naklada Slap
  4. Američka psihijatrijska udruga (stručni urednih hrvatskog izdanja-Folnegović-Šmalc, V.) (1996). DSM – IV: DIJAGNOSTIČKI I STATISTIČKI PRIRUČNIK ZA DUŠEVNE POREMEĆAJE. Jastrebarsko: Naklada Slap
  5. Anić, N. (1984). PRAKTIKUM IZ BIHEVIOR TERAPIJE. Zagreb: Društvo psihologa SR Hrvatske
  6. Anić, N. (1985). PRAKTIKUM IZ BIHEVIOR TERAPIJE II. Zagreb: Društvo psihologa SR Hrvatske
  7. Anić, N. (1990). PRAKTIKUM IZ KOGNITIVNE I BIHEVIORALNE TERAPIJE III. Zagreb: Društvo psihologa Hrvatske
  8. Arambašić, L. (2005). GUBITAK, TUGOVANJE, PODRŠKA. Jastrebarsko: Naklada Slap
  9. Arambašić, L. (2012). PSIHOLOŠKA PRVA POMOĆ NAKON KRIZNIH DOGAĐAJA. Jastrebarsko: Naklada Slap
  10. Bakić, N., Čubranić, V. (2009). KARIJERE 2009: HOĆU (BOLJI) POSAO. Zagreb: Tau on-line
  11. Bambara, L. M., Kern, L. (2005). INDIVIDUALIZED SUPPORTS FOR STUDENTS WITH PROBLEM BEHAVIOR: DESIGNING POSITIVE BEHAVIOR PLANS. New York: The Guilford Press
  12. Barkley, R.A. i Benton, C.M. (1998). Your defiant child: eigh steps to better behavior. New York: The Guilford Press
  13. Barlow, D. H. (2001). CLINICAL HANDBOOK OF PSYCHOLOGICAL DISORDERS: A STEP-BY-STEP TREATMENT MANUAL. New York: The Guilford Press
  14. Bašić, I.(2011). BIBLIOTERAPIJA I POETSKA TERAPIJA-priručnik za početnike. Zagreb: Balans centar
  15. Bašić, J., Hudina, B., Koller-Trbović, N., Žižak, A. (2005). INTEGRALNA METODA – PRIRUČNIK ZA ODGAJATELJE I STRUČNE SURADNIKE PREDŠKOLSKIH USTANOVA – PRIRUČNIK. Zagreb: Alinea
  16. Bašić, J., Koller-Trbović, N., Žižak, A. (2005). INTEGRALNA METODA U RADU S PREDŠKOLSKOM DJECOM I NJIHOVIM RODITELJIMA- TEORIJSKI PRISTUP. Zagreb, Alinea
  17. Beck, A. T., Freeman, A., Davis, D. D. (2004). COGNITIVE THERAPY OF PERSONALITY DISORDERS. New York: The Guilford Press × 2
  18. Beck, A. T., Freeman, A., Davis, D. D. (2004). KOGNITIVNA TERAPIJA POREMEĆAJA LIČNOSTI. Jastrebarsko: Naklada Slap
  19. Beck, J. S. (2007). KOGNITIVNA TERAPIJA: OSNOVE, EDUCIRANJE I UVJEŽBAVANJE. Jastrebarsko: Naklada Slap
  20. Benge Kletzien, S., Vizek Vidović, V. i Cota Bekavac, M. (2002). Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi – priručnik za nastavnike 2. dio – ČITANJE, PISANJE I RASPRAVA ZA POTICANJE KRITIČKOG MIŠLJENJA. Zagreb: Forum za slobodu odgoja
  21. Bern, E. (1987). KOJU IGRU IGRAŠ. Beograd: Nolit
  22. Beutler, L.E., Berren, M.R. (1995). INTEGRATIVE ASSESSMENT OF ADULT PERSONALITY. New York: The Guilford Press
  23. Biggs, J. i Tang, C. (2007). Teaching for Quality Learning at University – Third Edition. London: McGraw-Hill Companies
  24. Bilić, V. i suradnici (2005). IZBOR TEMA ZA SATOVE RAZREDNIH ODJELA. Zagreb: Naklada LJEVAK
  25. Birkenbihl, V. F. (1998). UKLJUČITE SVOJ MOZAK. Jastrebarsko: Naklada Slap
  26. Biro, M., Butollo, W. (2003). KLINIČKA PSIHOLOGIJA. Novi Sad: Futura publikacije. X3
  27. Blair, J., Mitchell, D. i Blair, K. (2008). PSIHOPAT – EMOCIJE I MOZAK. Jastrebarsko: Naklada Slap
  28. Blanton, B. (2007). RADIKALNA ISKRENOST: KAKO PREOBRAZITI ŽIVOT KAZIVANJEM ISTINE. Zagreb: VBZ
  29. Blau, T.H. THE PSYCHOLOGICAL EXAMINATION OF THE CHILD. A Wiley-interscience publication John Wiley & Sons. NY, Chichester, Brisbane, Toronto, Singapore
  30. Boulougouris, J. C. i Rabavilas, A. D. (1977). THE TREATMENT OF PHOBIC AND OBSESSIVE COMPULSIVE DISORDERS. Oxford: Pergamon Press
  31. Breakwell, G. M. (2007). VJEŠTINE VOĐENJA INTERVJUA. Jastrebarsko: Naklada Slap
  32. Brown, R. (2006). GRUPNI PROCESI: DINAMIKA UNUTAR I IZMEĐU GRUPA. Jastrebarsko: Naklada Slap
  33. Brown, R.T. (1999). COGNITIVE ASPECTS OF CHRONIC ILLNESS IN CHILDREN. New York: The Guilford Press
  34. Buljan, D. (2013). KONZULTATIVNO-SURADNA PSIHIJATRIJA. Zagreb: KBC Sestre Milosrdnice
  35. Buljan Flander, G. (2005). NASILJE MEĐU DJECOM. Zagreb: Poliklinika za zaštitu djece grada Zagreba x2
  36. Buljan Flander, G. i Ćosić, I. KAD SE MAMA I TATA RAZVODE – radna bilježnica za djecu. Zagreb: Hrabri telefon
  37. Buljan Flander, G., Karlović, A. i Matijević Vrsaljko, Lj. (2006). 25 PITANJA (I ODGOVORA) ZA STRUČNJAKE O POSTUPCIMA PRI OTKRIVANJU ZLOSTAVLJANJA DJECE. Zagreb: Poliklinika za zaštitu djece grada Zagreba x2
  38. Buljan Flander, G., Krmek, M., Borovec, K. I Muhek, R. (2006). NASILJE PREKO INTERNETA. Zagreb: Grad Zagreb: Poliklinika za zaštitu djece grada Zagreba
  39. Bunčić, K., Ivković, Đ., Janković, J. i Penava, A. (2007). IGROM DO SEBE. Zagreb: Alinea
  40. Buss, D. M. (2012). EVOLUCIJSKA PSIHOLOGIJA. Jastrebarsko: Naklada Slap
  41. Byrne, R. (2007). TAJNA. Zagreb: VBZ
  42. Christian, K. W. (2005). SAM SEBI NAJGORI NEPRIJATELJ. Zagreb: IEP
  43. Clarkin, J. F. i Lenzenweger, M. F. (1996). MAJOR THEORIES OF PERSONALITY DISORDR. New York: The Guilford Press
  44. Clarkson, P. (2004). GESTALT COUNSELLING IN ACTION. Sage Publication
  45. Corey,G. (2004). PSIHOLOŠKO SAVJETOVANJE I PSIHOTERAPIJA: TEORIJA I PRAKSA. Naklada Slap: Jastrebarsko
  46. Costin, C. (2010). POREMEĆAJI PREHRANE: 100 PITANJA I ODGOVORA. Zagreb: Mozaik knjiga
  47. Cota Bekavac, M., Grozdanić, V. i Benge Kletzien, S. (2003). Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi – priručnik za nastavnike 3. dio – SURADNIČKO I ISKUSTVENO UČENJE. Zagreb: Forum za slobodu odgoja
  48. Csikszentmihalyi, M. (2006). FLOW- OČARAVAJUĆA OBUZETOST: PSIHOLOGIJA OPTIMALNOG ISKUSTVA. Jastrebarsko: Naklada slap
  49. Ćirić, J. (2008): FILOZOFSKE POSTAVKE PSIHOLOGIJSKIH TERAPIJA: KONCEPTUALNA ANALIZA PSIHOLOGIJE SAVJETOVANJA. Sveučilište u Zagrebu: Doktorski rad
  50. Ćubela Adorić, V. (2006). ZBIRKA PSIHOLOGIJSKIH SKALA I UPITNIKA. Sveučilište u Zadru: Svezak 3 X2
  51. Dattilio, F. M. (2012). KOGNITIVNO – BIHEVIORALNA TERAPIJA PAROVA I OBITELJI. Jastrebarsko: Naklada Slap
  52. Dattilio, F. M., Freeman, A. (2000). COGNITIVE-BEHAVIORAL STRATEGIES IN CRISIS INTERVENTION. New York: The Guilford Press
  53. Davison, G.C. i Neale, J.M. (1999). PSIHOLOGIJA ABNORMALNOG DOŽIVLJAVANJA I PONAŠANJA. Jastrebarsko: Naklada Slap
  54. Delisle, G. (1999). PERSONALITY DISORDERS. Montreal: CIG Press
  55. Doge, K.A., Dishion, T.J. i Lansford, J.E. (2006). DEVIANT PEER INFLUENCES IN PROGRAMS FOR YOUTH. New York: The Guilford Press
  56. Dumont, F., Corsini, R. J. (2004). ŠEST TERAPEUTA I JEDAN KLIJENT. Jastrebarsko: Naklada Slap
  57. Đurić, Z., Veljković, J. i Tomić, M. (2004). PSIHODRAMA. Zagreb: Alinea
  58. Ellis, A. (2005). SVLADAVANJE OTPORA U PSIHOTERAPIJI: RACIONALNO-EMOCIONALNA BIHEVIORALNA TERAPIJA (REBT) INTEGRIRANI PRISTUP. Jastrebarsko: Naklada Slap
  59. Ellis, A., Dryden, W. (2002). PRIMJENA RACIONALNO – EMOCIONALNE BIHEVIORALNE TERAPIJE. Jastrebarsko: Naklada Slap
  60. Evans, P. i Deluca, M. (2009). STUDENTS WITH DISABILITIES, LEARNING DIFFICULTIES AND DISADVANTAGES IN THE BALTIC STATES, SOUTH EASTERN EUROPE AND MALTA: EDUCATIONAL POLICIES AND INDICATORS. OECD
  61. Fairburn, C. G. i Brownell, K. D. (2002). EATING DISORDERS AND OBESITY. New York: The Guilford Press
  62. Fajdetić, A. i Nenadić, K. (2012). PRILAGODBA NASTAVNIH SREDSTAVA SLIJEPIM I SLABOVIDNIM UČENICIMA: SMJERNICE I UPUTE ZA IZRADU PRILAGOĐENIH TAKTILNIH PRIKAZA. Zagreb: Hrvatski savez slijepih
  63. Ferić Šlehan, M. (2009). STUDENTI S INVALIDITETOM: MEĐUNARODNA MOBILNOST STUDENATA. Zagreb:Sveučilište u Zagrebu    x2
  64. First, M.B., Frances, A. i Pincus, H.A. (1997). DSM-IV: PRIRUČNIK ZA DIFERENCIJALNU DIJAGNOSTIKU. Jastrebarsko: Naklada Slap
  65. Fischer, K.W., Bernstein, J.H., Immordino-Yang, M.H. (2007). MIND, BRAIN AND EDUCATION IN READING DISORDERS. Cambridge University Press
  66. Frances, R. J., Miller, S. I. i Mack, A. H. (2005). CLINICAL TEXTBOOK OF ADDICTIVE DISORDERS. New York: The Guilford Press
  67. Galić, S. (2002). NEUROPSIHOLOGIJSKA PROCJENA. Jastrebarsko: Naklada Slap
  68. Gil, E. (1991). THE HEALING POWER OF PLAY. New York: The Guilford Press
  69. Glasser, W. (2004). TEORIJA IZBORA. Zagreb: Alinea
  70. Glasser, C. (2005). MOJ SVIJET KVALITETE – VJEŽBENICA. Zagreb: Alinea
  71. Glasser, W. (2006). POZOR! PSIHIJATRIJA MOŽE BITI OPASNA ZA VAŠE MENTALNO ZDRAVLJE. Zagreb: Alinea
  72. Glasser, W., Glasser, C. (2007). NAĆI SE I OSTATI ZAJEDNO- RJEŠAVANJE ZAGONETKE BRAKA. Zagreb: Alinea
  73. Gnjato, V. (2003). SASTANCI – INTERESNO KOMUNICIRANJE. Zagreb: Alinea
  74. Grayson, P.A. i Meilman, P.W. (2006). COLLEGE MENTAL HEALTH PRACTICE. London: Routledge
  75. Greenberg, J. (1991). OEDIPUS AND BEYOND: A CLINICAL THEORY. London: Harvard University Press
  76. Greenberg, J., Koole, S. L., Pyszczynski, T. ( 2004). HANDBOOK OF EXPERIMENTAL EXISTENTIAL PSYCHOLOGY. New York: The Guilford Press
  77. Hackney, H. L. I Cormier, S. (2012). SAVJETOVATELJ – STRUČNJAK: PROCESNI VODIČ KROZ POMAGANJE. Jastrebarsko: Naklada Slap
  78. Halgin, R. P., Whitbourne, S. K. (1994). ABNORMAL PSYCHOLOGY. University of Massachusetts at Amhearst
  79. Haničar, E. (2009). STUDENTI S INVALIDITETOM: PROSTORNA PRISTUPAČNOST. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu       x2
  80. Harris, A. B., Harris, T. A. (1998). OSTATI OK. Zagreb: V.B.Z.
  81. Harris, T. A. (1989). JA SAM OK – TI SI OK. Beograd-Zagreb: Medicinska knjiga
  82. Harris, T. A. (1998). JA SAM OK – TI SI OK. Zagreb: V. B. Z.
  83. Hartley, J. i Branthwaite, A. (2002). PSIHOLOG U PRAKSI. Jastrebarsko: Naklada Slap
  84. Havliand, W.A. (2004). KULTURNA ANTROPOLOGIJA. Jastrebarsko: Naklada slap
  85. Hawton, K., Salkovskis, P. M., Kirk, J., Clark, D. M. (2008). KOGNITIVNO – BIHEVIORALNA TERAPIJA ZA PSIHIJATRIJSKE PROBLEME: VODIČ ZA PRAKTIČAN RAD. Jastrebarsko: Naklada Slap
  86. Hendrix, H. (2009). KAKO NAĆI I ZADRŽATI LJUBAV: VODIČ ZA SAMCE. Mozaik knjiga: Zagreb
  87. Hendrix, H. (2010). KAKO DOBITI LJUBAV KOJU ŽELITE: VODIČ ZA PAROVE. Mozaik knjiga: Zagreb
  88. Hendrix, H. and LaKelly Hunt, H. (2010). KAKO PRIMATI LJUBAV:PRIHVATITE LJUBAV I PREOBRAZITE VEZU. Mozaik knjiga: Zagreb
  89. Herrmann, D. J. (2004). KAKO POSTIĆI SUPERPAMĆENJE. Jastrebarsko: Naklada Slap
  90. Hill i sur. (2013). WIDENING ACCESS TO HIGHER EDUCATION IN DIVIDED COMMUNITIES. UK: Forum for Access and Continuing Education
  91. Hock,R.R. (2004). ČETRDESET ZNANSTVENIH STUDIJA KOJE SU PROMJENILE PSIHOLOGIJU. Jastrebarsko: Naklada Slap
  92. Hoeksema, S.N. (2007). ŽENE KOJE PRETJERANO RAZMIŠLJAJU – KAKO SE OSLOBODITI PRETJERANOG RAZMIŠLJANJA I OVLADATI ŽIVOTOM. Zagreb: VBZ
  93. Hollander, E. i Simeon, D. (2006). ANKSIOZNI POREMEĆAJI. Jastrebarsko: Naklada Slap
  94. Hudek-Knežević,J. i Kardum,I. (2006). STRES I TJELESNO ZDRAVLJE. Jastrebarsko: Naklada Slap
  95. Hudolin, V. (1963). PSIHIJATRIJSKO-PSIHOLOŠKI LEKSIKON. Privreda: Zagreb
  96. Ivanov, L. (2008). ZNAČENJE OPĆE, AKADEMSKE I SOCIJALNE SAMOEFIKASNOSTI TE SOCIJALNE PODRŠKE U PRILAGODBI STUDIJU. Sveučilište u Zagrebu, Magistarski rad
  97. Janković, J. (2004). PRISTUPANJE OBITELJI: SUSTAVNI PRISTUP. Zagreb: Alinea
  98. Janković, J. (2007). SUKOB ILI SURADNJA. Zagreb: Alinea
  99. Jeffers, S. (2000). OSJETI STRAH, A IPAK TO UČINI. Zagreb: V.B.Z.
  100. Jeffers, S. (2001). OKONČAJ BORBU I ZAPLEŠI SA ŽIVOTOM: KAKO SE USPRAVITI KAD TE SVIJET (S)RUŠI. Zagreb: VBZ
  101. Jokić-Begić, N., Lugomer Armano, G. i Vizek Vidović, V. (2009). VODIČ ZA SAVJETOVATELJE U PODRUČJU PSIHOLOŠKOG SAVJETOVANJA STUDENATA. Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
  102. Jokić-Begić, N., Lungomer Armano, G., Vizek Vidović, V. (2009). VODIČ ZA SAVJETOVATELJE U PODRUČJU PSIHOLOŠKOG SAVJETOVANJA STUDENATA. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
  103. Jokić-Begić, N. (2009). STUDENTI S IVALIDITETOM: PSIHOSOCIJALNE POTREBE STUDENATA. Zagreb: Sveučilite u Zagrebu
  104. Jolley, R.P. (2010). CHILDREN & PICTURES: DRAWING AND UNDERSTANDING. West Sussex: Wiley-Blackwell
  105. Jukić, V. (1993). PSIHOZE: PODSJETNIK ZA DIJAGNOSTIČARE. Krapina: Gama Grafit
  106. Jurić, A. (2012). PRILAGODBA NA STUDIJ U ODNOSU NA NEKE SOCIODEMOGRAFSKE POKAZATELJE. Sveučilište u Zadru: Diplomski rad
  107. KAKO ZAUSTAVITI BULLYING – priručnik za roditelje. Unicef
  108. Kaplan, B. (1964). THE INNER WORLD OF MENTAL ILLNESS: A SERIES OF FIRST – PERSON ACCOUNTS OF WHAT IT WAS LIKE. New York: Harper and Row Publishers
  109. Kaplan, H. S. (2003). PSIHOTERAPIJA POREMEĆAJA SEKSUALNE ŽELJE. Jastrebarsko: Naklada Slap
  110. Kaplan, H. I Sadock, B. J. (1998). PRIRUČNIK KLINIČKE PSIHIJATRIJE. Jastrebarsko: Naklada Slap
  111. Katel, R. (1978). NAUČNA ANALIZA LIČNOSTI. Beograd: Beogradski izdavačko-grafički zavod
  112. Kavkler, M., Magajana, L., Kosak Babuder, M., Janzelj, L., Andrejcic, M. I Zemljak, B. iSHEDS – Samopodrška za studente s disleksijom
  113. Kendall, P.C. (2000). CHILD & ADOLESCENT THERAPY – Cognitive-Behavioral Procedures. New York: The Guilford Press  
  114. Kiš-Glavaš, L. (2009). STUDENTI S INVALIDITETOM: OPĆE SMJERNICE. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu       x2
  115. Klepsch, R. I Wilcken, S. (2005). PRISILNE RADNJE I PRISLNE MISLI – opsesivno-kompulzivni poremećaj – kako izaći iz vlastitog začaranog kruga. Jastrebarsko: Naklada Slap
  116. Knapp, M. L. I Hall, J. A. (2010). NEVERBALNA KOMUNIKACIJA U LJUDSKOJ INTERAKCIJI. Jastrebarsko: Naklada Slap
  117. Koch, M. (2006). INTELIGENCIJA TIJELA. Jastrebarsko: Naklada Slap
  118. Kramlinger, K. (2005). MAYO CLINIC O DEPRESIJI. Zagreb: Medicinska naklada
  119. Krizmanić, M. (2009). TKANJE ŽIVOTA. Zagreb: Profil
  120. Krizmanić, M. (2009). ŽIVOT S RAZLIČITIM. Zagreb: Profil
  121. Lacković-Grgin, K. (2002). ZBIRKA PSIHOLOGIJSKIH SKALA I UPITNIKA. Sveučilište u Zadru: Svezak 1
  122. Lang, B. (1993). ALKOHOLIZAM I RAT. Krapina: Gama grafit
  123. Larsen, R. J. i Buss, D. M. (2008). PSIHOLOGIJA LIČNOSTI. Jastrebarsko: Naklada Slap
  124. Latto, J. i Latto, R. (2009). STUDY SKILLS FOR PSYCHOLOGY STUDENTS. McGraw-Hill. Open University Press
  125. Lauster, P. (2000). LJUBAV – PSIHOLOGIJA JEDNOG FENOMENA. Jastrebarsko: Naklada Slap
  126. Lauster, P. (2003). POSTANITE SAMOPOUZDANI. Naklada Slap: Jastrebarsko
  127. Lazarus, A. A. (2003). KRATKA, ALI SVEOBUHVATNA PSIHOTERAPIJA: VIŠEMODALNI NAČIN. Jastrebarsko: Naklada Slap
  128. Lazarus, R.S., Folkman, S. (2004). STRES, PROCJENA I SUOČAVANJE. Jastrebarsko: Naklada Slap
  129. Livingston, G. (2006). PRERANO STARI, PREKASNO MUDRI – TRIDESET ISTINA KOJE SU VAM SADA POTREBNE. Zagreb: VBZ
  130. Lojk, L. (2001). ZNANSTVENA UTEMELJENOST REALITETNE TERAPIJE. Zagreb: Alinea
  131. Longo, I. (2001). JA SAM VRŠNJAK POMAGAČ! PRIRUČNIK ZA MLADE VRŠNJAKE POMAGAČE I SAVJETOVATELJE. Split: Udruga Mirta
  132. Macintyre, C. (2010). PLAY FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS: SUPPORTING CHILDREN WITH LEARNING DIFFERENCES, 3-9. London: Routledge
  133. MacKay, J. (2009). PHOBIAS. Lucent Books
  134. Masters, W. H., Johnson, V. E. I Kolodny, R. C. (2006). LJUDSKA SEKSUALNOST. Jastrebarsko: Naklada Slap
  135. McDermot, I. i Jago, W. (2007). NLP UČITELJ – CJELOVIT VODIČ ZA OSOBNU DOBROBIT I PROFESIONALNI USPJEH. Zagreb: Alinea
  136. McMahon, R.J. i Forehand, R.L. (2003). HELPING THE NONCOMPLIANT CHILD. New York: The Guilford Press
  137. Mearns, D. I Thorne, B. (2009). SAVJETOVANJE USMJERENO NA OSOBU. Jastrebarsko: Naklada Slap
  138. Mejovšek, M. (2002). UVOD U PENOLOŠKU PSIHOLOGIJU. Jastrebarsko: Naklada Slap
  139. Melamed, B.G., Matthews, K.A., Routh, D.K., Stabler, B. i Schneiderman, N. (1988). CHILD HEALTH PSYCHOLOGY. Hillsdale, New Jersey: Lawrence Erlbaum associates
  140. Miholić, D. (2009). STUDENTI S INVALIDITETOM:SLOBODNO VRIJEME. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu     x2
  141. Mihaljević Peleš, A. KAKO PREPOZNATI I POBIJEDITI DEPRESIVNE SIMPTOME. Hrvatsko društvo za biologijsku psihijatriju I psihofarmakologiju
  142. Meyer, T.D. (2008). BIPOLARNI POREMEĆAJ (MANIČNO-DEPRESIVNI POREMEĆAJ). Jastrebarsko: Naklada Slap
  143. Milas, G. (2005). ISTRAŽIVAČKE METODE U PSIHOLOGIJI I DRUGIM DRUŠTVENIM ZNANOSTIMA. Jastrebarsko: Naklada Slap
  144. Miles, T. R., Westcombe, J. I Ditchfield, D. (2008). MUSIC AND DYSLEXIA: A POSITIVE APPROACH. Chichester. John Wiley & Sons Ltd.
  145. Miles, T.R. i Miles, E. (2004). DISLEKSIJA: STO GODINA ISTRAŽIVANJA I PRAKSE. Jastrebarsko: Naklada Slap
  146. Miljković, D (2004). ZAPISI IZ TRI ŽENSKA KUTA: PSIHOLOGIJA SVAKODNEVNICE. Zagreb: IEP
  147. Miljković, D., Lungomer-Armano, G., Arnautović, D., Hajncl, LJ., Pleša, A., Šore, R., Šternberg, S., Zec, J., Ždero, V. (2005). OVDJE SAM, SLUŠAM…: PRIRUČNIK ZA EDUKACIJU VOLONTERA U SLUŽBI PSIHOLOŠKE POMOĆI TELEFONOM. Zagreb: Savez udruga telefona kriznih službi
  148. Miljković, D., Rijavec, M.(1998). S ONU STRANU ZRCALA: PSIHOLOGIJA ALTERNATIVNIH STANJA SVIJESTI. Zagreb, IEP
  149. Miljković, D., Rijavec, M.(2002). SRCE MOJE I TVOJE U LJUBAVI STOJE: PSIHOLOGIJA LJUBAVI. Zagreb, IEP
  150. Miljković, D., Rijavec, M.(2006). KAKO BITI BOLJI: PRIRUČNIK IZ POZITIVNE PSIHOLOGIJE. Zagreb: IEP
  151. Miljković, D., Rijavec, M.(2008). KAKO POSTATI I OSTATI (NE)SRETAN: PSIHOLOGIJA IRACIONALNIH VJEROVANJA. Zagreb, IEP
  152. Miljković, D., Rijavec, M.(2008). RAZGOVORI SA ZRCALOM: PSIHOLOGIJA SAMOPOUZDANJA. Zagreb, IEP
  153. Miljković, D., Rijavec, M.(2008). TRI PUTA DO OTOKA SREĆE: PSIHOLOGIJA SREĆE I DOBROG ŽIVOTA. Zagreb, IEP
  154. Miller, W. R. I Rollnick, S. (2013). MOTIVACIJSKO INTERVJUIRANJE – PRIPREMANJE LJUDI ZA PROMJENU. Jastrebarsko: Naklada Slap
  155. Mindoljević Drakulić, A. (2007). MALI RJEČNIK PSIHODRAME. Zagreb: Hrvatsko psihodramsko društvo ×3
  156. Mindoljević Drakulić, A. (2007). TRAJNA STRUČNA IZOBRAZBA IZ SCENSKE PSIHOTERAPIJE – PSIHODRAME. Zagreb: HRVATSKO PSIHOLOŠKO DRUŠTVO X4
  157. Mindoljević Drakulić, A. (2012). UČINCI KRATKOTRAJNE GRUPNE PSIHOTERAPIJE – PSIHODRAME NA ZADOVOLJSTVO ŽIVOTOM U KLINIČKOM I NEKLINIČKOM KONTEKSTU. Medicinski fakultet Sveučilišta u Osijeku: Disertacija
  158. Morgensten, J. (2006). OVLADAJTE VREMENOM IZNUTRA PREMA VAN. Zagreb: VBZ
  159. Morrison, J. (2001). DSM-IV MADE EASY: THE CLINICAN'S GUIDE TO DIAGNOSIS. New York: The Guilford Press
  160. Mrđen, J.L. i Puhovski, S. (2006). HIPERAKTIVNO DJETE. Zagreb: Poliklinika za zaštitu djece grada Zagreba
  161. Mrđen, L. i Kralj, D. (2006). I JA MOGU USPJETI! – DJECA S POTEŠKOĆAMA U UČENJU. Zagreb: Poliklinika za zaštitu djece grada Zagreba x2
  162. Murphy, C. M., Eckhardt, C. I. (2005). TREATING THE ABUSIVE PARTNER: AN INDIVIDUALIZED COGNITIVE-BEHAVIORAL APPROACH. New York: The Guilford Press
  163. Müller, G. i Ostojić, E. (2011). VRATI SVOJU DJELOTVORNOST I SAMOPOŠTOVANJE: TERAPIJA TRUME METODOM PSIHODRAME. Zenica: BPanel
  164. Ndaji, F. i Tymms, P. (2009). THE P SCALES: ASSESSING THE PROGRESS OF CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS. West Sussex: WILEY-BLACKWELL
  165. Nelson-Jones, R. (2007). PRAKTIČNE VJEŠTINE U PSIHOLOŠKOM SAVJETOVANJU I POMAGANJU. Jastrebarsko: Naklada Slap
  166. Nietzel, M.T., Bernstein, D.A. i Milich, R.(2002). UVOD U KLINIČKU PSIHOLOGIJU. Naklada Slap: Jastrebarsko
  167. Nikolić, S. i suradnici (1988). MENTALNI POREMEĆAJI U DJECE I OMLADINE 1. Zagreb: Školska knjiga
  168. Nikolić, S. i suradnici (1992). MENTALNI POREMEĆAJI U DJECE I OMLADINE 2. Zagreb: Školska knjiga
  169. Nikolić, S. i suradnici (1992). MENTALNI POREMEĆAJI U DJECE I OMLADINE 3. Zagreb: Školska knjiga
  170. Nikolić, S., Vidović, V., Marangunić, M., Bujas-Petković, Z. (2008). OBITELJ – PODRŠKA MENTALNOM ZDRAVLJU POJEDINCA: TEORIJSKI I PRAKTIČNI PRIRUČNIK OBITELJSKE TERAPIJE. Jastrebarsko: Naklada Slap
  171. Obradović, V. (2005). EMPIRIJSKA STUDIJA – PREDDELINKVENTNO PONAŠANJE UČENIKA OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA KANTONA SARAJEVO. Sarajevo: KJU „Porodično savjetovalište“
  172. Obradović, V. (2008). EMPIRIJSKA STUDIJA – DELINKVENTNO PONAŠANJE. Sarajevo: KJU „Porodično savjetovalište“
  173. Ogden, J. (2007). HEALTH PSYCHOLOGY: A TEXTBOOK. Open University press
  174. Oosten, N. van, Vlugt, I., van der (2004). ROD I SPOL U PSIHOSOCIJALNOM RADU. Zagreb: Društvo za psihološku pomoć
  175. Pavleković, G., Kuzman, M. I Jureša, V. (2001). PROMICANJE ZDRAVLJA U ŠKOLI. Zagreb: Unicef ured za Hrvatsku
  176. Pećnik, N. i Starc, B. (2010). RODITELJSTVO U NAJBOLJEM INTERESU DJETETA I PODRŠKA RODITELJIMA NAJMLAĐE DJECE. Ured UNICEF-a za Hrvatsku
  177. Penezić, Z. (2008). ZBIRKA PSIHOLOGIJSKIH SKALA I UPITNIKA. Sveučilište u Zadru: Svezak 4 x3
  178. Pletenac, V. (2004). PUT PREMA USPJEŠNOM UČENJU ILI KAKO TREBA UČITI. Jastrebarsko: Naklada Slap
  179. Popović, M. i Jerović, V . (1984). PSIHODINAMIKA I PSIHOTERAPIJA NEUROZA. Nolit: Beograd
  180. Poro, A. (1990). ENCIKLOPEDIJA PSIHIJATRIJE. Beograd: Nolit
  181. Potter-Efron, R. (1997). STALNO LJUTITI? VBZ:Zagreb 134. Profaca, B. i Puhovski, S. (2005). KAKO POMOĆI TUGUJUĆEM DJETETU. Zagreb: Poliklinika za zaštitu djece grada Zagreba
  182. Pregrad, J. (2011). PRIRUČNIK-PROGRAM PREVENCIJE VRŠNJAČKOG NASILJA:ZA SIGURNO I POTICAJNO OKRUŽENJE U ŠKOLAMA. Ured UNICEF-a za Hrvatsku
  183. Predrag, J. (2011). KNJIŽICA ZA RODITELJE: PROGRAM PREVENCIJE VRŠNJAČKOG ZLOSTAVLJANJA – ZA SIGURNO I POTICAJNO OKRUŽENJE U ŠKOLAMA. Zagreb: Ured UNICEF-a za Hrvatsku
  184. Proroković, A. (2004). ZBIRKA PSIHOLOGIJSKIH SKALA I UPITNIKA. Sveučilište u Zadru: Svezak 2
  185. Radionov, T. (2013). GEŠTALT TERAPIJA. Jastrebarsko: Naklada Slap
  186. Reid, G. (2013). DISLEKSIJA – POTPUNI VODIČ ZA RODITELJE I ONE KOJI POMAŽU. Jastrebarsko: Naklada Slap
  187. Reite, M., Ruddy, J. I Nagel, K. (2003). EVALUACIJA I LIJEČENJE POREMEĆAJA SPAVANJA. Jastrebarsko: Naklada Slap
  188. Riemann, F.(2002). TEMELJNI OBLICI STRAHA. Jastrebarsko: Naklada Slap
  189. Rijavec, M, Miljković, D., (1997). A ŠTO BISTE VI UČINILI? PSIHOLOGIJA PROTIV ZDRAVOG RAZUMA. Zagreb, IEP
  190. Rijavec, M, Miljković, D., (2002). U POTRAZI ZA ČARABNOM SVJETILJKOM: PSIHOLOGIJA SAMOMOTIVACIJE. Zagreb, IEP
  191. Rijavec, M. (2000). ČUDA SE IPAK DOGAĐAJU: PSIHOLOGIJA POZITIVNOG MIŠLJENJA. Zagreb, IEP
  192. Rijavec, M., Miljković, D. (2001). KAKO SVLADATI TREMU?. Zagreb: IEP
  193. Rijavec, M., Miljković, D., (2006). TKO SU DOBRI LJUDI? PSIHOLOGIJA POZITIVNE OSOBE. Zagreb, IEP
  194. Rijavec, M., Miljković, D., Brdar, I. (2008). POZITIVNA PSIHOLOGIJA: ZNANSTVENO ISTRAŽIVANJE LJUDSKIH SNAGA I SREĆE. Zagreb: IEP
  195. Roberts, M.C. (2003). HANDBOOK OF PEDIATRIC PSYCHOLOGY. New York: The Guilford Press
  196. Roberts, M.C. i Steele, R.G. (2009). HANDBOOK OF PEDIATRIC PSYCHOLOGY. New York: The Guilford Press
  197. Rončević-Gržeta, I., Kuljanić-Vlašić, K., Host, I., Pernar, M. i suradnici (2007). PSIHOLOŠKA POMOĆ U SUOČAVANJU SA ZLOĆUDNOM BOLEŠĆU: PRIRUČNIK ZA OBOLJELE I ČLANOVE NJIHOVIH OBITELJI. Rijeka: Liga protiv raka Primorsko-goranske županije x3
  198. Rosenthal, N. E. (1998). WINTER BLUES: SEASONAL AFFECTIVE DISORDER: WHAT IT IS AND HOW TO OVERCOME IT. New York: The Guilford Press
  199. Roth, A., Fonagy, P. (2005). WHAT WORKS FOR WHOM? A CRITICAL REVIEW OF PSYCHOTHERAPY RESEARCH. New York: The Guilford Press
  200. Rowe, D. (2006). DEPRESIJA – KAKO IZ VLASTITOG ZATVORA. Zagreb: V.B.Z.
  201. Safran, J. D., Greenberg, L. S. (1991). EMOTION, PSYCHOTHERAPY, AND CHANGE. New York: The Guilford Press
  202. Selekman, M.D. (2005). PATHWAYS TO CHANGE –Brief Therapy with Difficult Adolescents. New York: The Guilford Press
  203. Seligman, M.E.P. (2005). OPTIMISTIČNO DIJETE: PROVJERENI PROGRAM ZA PREVENCIJU I TRAJNU ZAŠTITU DJECE OD DEPRESIJE. Zagreb, IEP
  204. Seligman, M.E.P. (2006). NAUČENI OPTIMIZAM. Zagreb, IEP
  205. Shapiro, F. (1995). EYE MOVEMENT DESENSITIZATION AND REPROCESSING: BASIC PRINCIPLES, PROTOCOLS, AND PROCEDURES. New York: The Guilford Press
  206. Shoshanna, B. (2006). DIJETA PROTIV BIJESA. Zagreb: IEP
  207. Siegel, D.J. (1999). THE DEVELOPING MIND: HOW RELATIONSHPS AND THE BRAIN INTERACT TO SHAPE WHO WE ARE. London: THE GULIFORD PRESS
  208. Siegel, D.J. i Hartzell, M. (2003). PARENTING FROM THE INSIDE OUT. New York
  209. Smith, C. I Nylund, D. (1997). NARRATIVE THERAPIES WITH CHILDREN AND ADOLESCENTS. New York: The Guilford Press
  210. Sohlberg, M. M., Mateer, C. A. (2001). COGNITIVE REHABILITATION: AN INTEGRATIVE NEUROPSYCHOLOGICAL APPROACH. New York: The Guilford Press
  211. Sokolić, K. (1993). GLASINE. Krapina: Gama Grafit
  212. Strack, S. (2009). RAZLIKOVANJE NORMALNE OD ABNORMALNE LIČNOSTI. Jastrebarsko: Naklada Slap
  213. Swinson, R.P., Antony, M. M., Rachman, S. i Richter, M. A. (1998). OBSESSIVE – COMPULSIVE DISORDER: THEORY, RESEARCH AND TREATMENT. New York: The Guilford Press
  214. Tucak Junaković, I. (2010). ZBIRKA PSIHOLOGIJSKIH SKALA I UPITNIKA. Sveučilište u Zadru: Svezak 5
  215. Underwood, M.K. (2003). SOCIAL AGGRESSION AMONG GIRLS. New York: The Gulifor Press
  216. Uvodić-Vranić, Lj. (2007). KAKO SE POMIRITI - SA SAMIM SOBOM, S DRUGIMA, S MLADIMA. PRIMJERI IZ PRAKSE. Zagreb: Alinea
  217. Vitz, P.C.(2003). PSIHOLOGIJA KAO RELIGIJA: KULT SAMOOBOŽAVANJA. Split: Verbum
  218. Vizek Vidović, V., Benge Kletzien, S. i Cota Bekavac, M. (2002). Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi – priručnik za nastavnike 1. dio – AKTIVNO UČENJE I EER OKVIR ZA POUČAVANJE. Zagreb: Forum za slobodu odgoja
  219. Vizek Vidović, V. i Vlahović-Štetić, V. (2003). Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi – priručnik za nastavnike 4. dio - PLANIRANJE, PRAĆENJE I OCJENJIVANJE. Zagreb: Forum za slobodu odgoja
  220. Vulić-Prtorić, A. (2007). DEPRESIVNOST U DJECE I ADOLESCENATA. Jastrebarsko: Naklada Slap    x2
  221. Vulić-prtorić, A., Kranželić, V. i Fajdetić, A. (2009). STUDENTI S INVALIDITETOM:IZVOĐENJE NASTAVE I ISHODI UČENJA. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu
  222. Vulić-Prtorić, A. i Cifrek-Kolarić, M. (2011). ISTRAŽIVANJA U RAZVOJNOJ PSIHOPATOLOGIJI. Jastrebarsko: Naklada Slap
  223. Weissman, J.(2006). PREZENTACIJOM DO USPJEHA: Umijeće predstavljanja. Zagreb: Mate
  224. Werneck, T. i Ullman, F. (2001). VJEŽBAJTE SVOJU KONCENTRACIJU. Jastrebarsko: Naklada Slap
  225. WHO, War Trauma Foundation and World Vision International (2011). PSYCHOLOGICAL FIRST AID: GUIDE FOR FIELD WORKERS. WHO: Geneva
  226. WHO (1996). MKB-10 KLASIFIKACIJA MENTALNIH POREMEĆAJA I POREMEĆAJA PONAŠANJA U DJECE I ADOLESCENATA
  227. Worden, J. W. (2005). SAVJETOVANJE I TERAPIJA U TUGOVANJU: PRIRUČNIK ZA STRUČNJAKE U PODRUČJU ZAŠTITE MENTALNOG ZDRAVLJA. Jastrebarsko: Naklada Slap
  228. Zajc, M. (1993). PANIKA U RATU. Krapina: Gama grafit  
  229. Zoli, S. (2004). I IZBAVI ME OD MRAČNOG ZLA – ŠTO JE DEPRESIJA I KAKO SE LIJEČI. Jastrebarsko: Naklada Slap
  230. Zubak, M. (2009). STUDENTI S INVALIDITETOM: PRISTUP INFORMACIJAMA I USLUGAMA. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu       x2
  231. Zuckerman Itković, Z. (2007). MOĆ I SNAGA OBITELJI. Zadar: Grad Zadar
  232. Žegura, I. (2010). PSIHOLOGIJA KORONARNE SRČANE BOLESTI. Jastrebarsko: Naklada Slap.