Odjel za psihologiju
Informacije

Bibliografija

Znanstveni radovi objavljeni u časopisima s međunarodno priznatom recenzijom (citirani u tercijarnim publikacijama) (a1)

  • Sorić, I., Penezić, Z., Burić, I. (2017). The Big Five personality traits, goal orientations, and academic achievement. Learning and Individual Differences, 54, 126-134.
  • Burić I., Sorić, I., Penezić, Z. (2016). Emotion regulation in academic domain: Development and validation of Academic Emotion Regulation Questionnaire (AERQ). Personality and Individual Differences, 96, 138-147.
  • Burić I., Penezić, Z., Sorić, I. (2016).  Regulating emotions in the teacher's workplace: Development and initial validation of the Teacher Emotion Regulation Scale, International Journal of Stress Management, 1-30, http://dx.doi.org/10.1037/str0000035
  • Sorić, I., Penezić, Z. i Burić, I. (2013). Big Five Personality Traits, Cognitive Appraisals and Emotion Regulation Strategies as Predictors of Achievement Emotions. Psychological Topics, 22(2), 325-349.
  • Burić, I. i Sorić, I. (2012). The role of test hope and hopelessness in self-regulated learning: Relations between volitional strategies, cognitive appraisals and academic achievement. Learning and individual differences, 22(4), 523-530.
  • Burić, I. i Sorić, I. (2011). Pozitivne emocije u ispitnim situacijama – Doprinosi učeničkih ciljnih orijentacija, voljnih strategija i školskog postignuća. Suvremena psihologija. 14(2), 183-199.
  • Šimić Šašić, S. i Sorić, I.  (2011). Kvaliteta interakcije nastavnik-učenik: povezanost s komponentama samoreguliranog učenja, ispitnom anksioznošću i školskim uspjehom. Suvremena psihologija. 14 (1), 35-55.
  • Petrešević, Đ. i Sorić, I. (2011). Učeničke emocije i njihovi prediktori u procesu samoregulacije učenja. Društvena istraživanja: časopis za opća društvena pitanja. 20(1), 211-232.
  • Burić, I., Sorić, I. i Penezić, Z. (2011). Strategije emocionalne regulacije u ispitnim situacijama: Doprinosi osobina ličnosti, kognitivnih procjena i ispitnih emocija. Psihologijske teme, 20 (2) 277-298.
  • Vulić-Prtorić, A., Sorić, I. i Penezić, Z. (2009). Coping Strategies and Psychosomatic Symptoms in Children. U Freire T. (ed.) Understanding Positive Life: Research and Practice on Positive Psychology (pp. 183-198), Lisboa: Climepsi Editories.
  • Šimić Šašić, S. i Sorić, I. (2010). Pridonose li osobne karakteristike nastavnika vrsti interakcije koju ostvaruju sa svojim učenicima? Društvena istraživanja, 19(6), 973-994.
  • Sorić, I. i Palekčić, M. (2009). The role of students’ interests in self-regulated learning: The relationship between students’ interests, learning strategies and causal attributions. European Journal of Psychology of Education, 24(4), 545-565.
  • Sorić, I. (2009). Regulatory Styles, Causal Attributions and Academic Achievement. School Psychology International, 30, 403-420.
  • Burić, I., Macuka, I., Sorić, I. i Vulić-Prtorić, A. (2008). Samopoštovanje u ranoj adolescenciji: važnost uloge roditeljskog ponašanja i školskoga dostignuća. Društvena istraživanja, 17(4-5), 887-906.
  • Sorić, I. i Ančić, J. (2008). Learning Strategies and Causal Attributions in Second Language Learning. Review of psychology, 15(1-2), 17-27.
  • Sorić, I. (2007). The Relationship between Self-Efficacy, Causal Attributions and Experienced Emotions in Academic Context. Book of Selected Proceedings: 15th Psychology Days in Zadar. 341-357.
  • Sorić, I. i Vulić-Prtorić, A. (2006). Percepcija roditeljskog ponašanja, školska samoefikasnost i kauzalne atribucije u kontekstu samoregulacije učenja. Društvena istraživanja, 15(4-5), 773-801.
  • Radeka, I. i Sorić, I. (2006). Zadovoljstvo poslom i profesionalni status nastavnika. Napredak, 147(2), 161-178.
  • Palekčić, M. i Sorić, I. (2005). Students' study interests and satisfaction with study. U A. Peko (Ur.) Contemporary Teaching. Osijek : Filozofski fakultet u Osijeku. 15-25.
  • Radeka, I. i Sorić, I. (2005). Model permanentnog usavršavanja nastavnika. Pedagogijska istraživanja. 2(1). 17-34.
  • Radeka, I. i Sorić, I. (2005). Kvaliteta permanentnog usavršavanja nastavnika. Zbornik učiteljske akademije u Zagrebu, 7, Br. 2(10). 263-279.
  • Rokach, A., Orzeck, T., Lacković-Grgin, K., Penezić, Z. i Sorić, I. (2002). The Effects of Culture On Coping With Loneliness. Psychology and Education: An Interdisciplinary Journal. Vol.39, No.3/4, 1-11.
  • Bučić, A. i Sorić, I. (2002). Kreativnost, inteligencija i školski uspjeh. Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, 41(18), 17-33.
  • Vulić-Prtorić, A. i Sorić, I. (2001). Taksonomija depresivnosti u djetinjstvu i adolescenciji: Razlike i sličnosti s obzirom na spol i dob ispitanika. Medica Jadertina, 31, 3-4, 115-140.
  • Sorić, I., Lacković-Grgin, K. i Penezić, Z. (2001). Suočavanje s usamljenošću (Značenje iskustva i uzroka usamljenosti), Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, 39(16), 17-33.
  • Lacković-Grgin, K., Grgin, T., Penezić, Z. i Sorić, I. (2001). Some Predictors of Primary Control of Development in Three Transitional Periods of Life, Journal of Adult Development, Vol.8, No.3, 149-160.
  • Penezić, Z., Lacković-Grgin, K. i Sorić, I. (2000). Uzroci usamljenosti (Struktura, dobne i spolne razlike). Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, 38(15), 59-78.
  • Rokach, A., Lacković-Grgin, K., Penezić, Z. i Sorić, I. (2000). The Effects of Culture on the Causes of Loneliness. Psychology: A Journal of Human Behavior. Vol.37, No.3/4, 6-20.
  • Lacković-Grgin, K., Penezić, Z. i Sorić, I. (1999). Struktura iskustva usamljenosti mjerene upitnikom A. Rokach (Razvojnopsihološka perspektiva). Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, 37(14), 33-52.
  • Sorić, I. (1999). Anxiety and coping in the context of a school examination. Social Behavior and Personality, Vol. 27(3), 319-332.
  • Lacković-Grgin, K., Grgin, T., Sorić, I. i Penezić, Z. (1998). Osobna kontrola razvoja: Neki korelati i dobne razlike. Psihologijske teme, br.6-7, 67-79.
  • Sorić, I. i Klarin, M. (1998). Endlerove skale anksioznosti - još jedna provjera. Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, 36(13), 63-78.
  • Lacković-Grgin, K., Sorić, I. i Penezić, Z. (1998). Usamljenost i samoća studenata: Uloga afilijativne motivacije i nekih osobnih značajki. Društvena istraživanja, 4-5 (36-37), 543-559.
  • Lacković-Grgin, K. i Sorić, I. (1997). Korelati prilagodbe studiju tijekom prve godine. Društvena istraživanja, 4-5(30-31), 461-475.
  • Lacković-Grgin, K., Deković, M., Milosavljević, B., Cvek-Sorić, I. i Opačić, G. (1996). Social Support and Self-Esteem in Unemployed University Graduates. Adolescence, Vol.31, No.123, 701-707.
  • Lacković-Grgin, K. i Sorić, I. (1996). Prijelaz i prilagodba studenata na studij - Jednogodišnje praćenje. Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, 34(11), 53-66.
  • Grgin, T., Sorić, I. i Kale, I. (1995). Stres kod nastavnika i načini suočavanja sa stresom. Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, 33(10), 45-56.
  • Sorić, I., Takšić, V. i Proroković, A. (1995). Provjera Endlerovih skala i modela anksioznosti. Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, 33(10), 57-68.
  • Lacković-Grgin, K. i Sorić, I. (1995). Samopoštovanje i usamljenost studenta na početku studija. Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, 33(10), 25-32.
  • Grgin, T., Sorić, I. i Ribić, K. (1994). Prediktori nastavničkog stresa mjerena Fimianovim NS-upitnikom. Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, 32(9), 59-73.
  • Grgin, T. i Cvek-Sorić, I. (1994). Neke sociodemografske varijable, razredna okolina učenja i obrazovni uspjeh srednjoškolaca u relaciji s njihovim školskim samopoimanjem. Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, 32(9), 51-59.
  • Lacković-Grgin, K., Milosavljević, B. i Cvek-Sorić, I. (1993). Nezaposlenost kao stresor kod mladih s fakultetskim obrazovanjem. Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, 31(8), 65-78.
  • Cvek-Sorić, I. (1990). Usporedba dvaju modela kauzalne atribucije školskog (ne)uspjeha. Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, 29(6), 153-173.

Kvalifikacijski radovi

  • Cvek, I. (1988). Usporedba dvaju modela kauzalnih atribucija školskog (ne)uspjeha. Diplomski rad, Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zadru, Sveučilište u Splitu.(Datum: 28. lipnja 1988.)
  • Sorić, I. (1995). Kauzalne atribucije i strategije suočavanja u školskoj situaciji ispitivanja znanja. Magistarski rad, Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet, Sveučilšte u Zagrebu. (Datum: 13. veljače 1995.)
  • Sorić, I. (1998). Provjera osnovnih postavki Weinerove i Lazarusove teorije emocija u školskoj situaciji ispitivanja znanja. Doktorska disertacija, Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet, Sveučilšte u Zagrebu. (Datum: 19. siječnja 1998.)