Odjel za psihologiju
Informacije

Stručni radovi

Stručni radovi u časopisima, periodici i knjigama

  • Trogrlić, I. i Sorić, I. (2014). Skala dosade na nastavi. U: Ćubela-Adorić, V. I sur. (ur.) Zbirka psihologijskih skala i upitnika VII., Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru, 7-14.
  • Sorić, I. i Burić, I. (2010). Skala akademske kontrole. U: Tucak-Junaković, I. i sur. (ur.), Zbirka psihologijskih skala i upitnika V., Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru, 47-53.
  • Sorić, I. (2008). Istraživanja iz područja edukacijske psihologije. U I. Manenica i N. Šimić (Ur.) Quo vadis psychologia? Sveučilište u Zadru, 41-49.
  • Vulić-Prtorić, A. I Sorić, I. (2006). Upitnik samoefikasnosti za djecu. Zbirka psihologijskih skala i upitnika, Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru, 87-93.
  • Penezić, Z. i Sorić, I. (2006). Skala temporalnog zadovoljstva životom (TSWLS). Zbirka psihologijskih skala i upitnika, Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru, 55-64.
  • Sorić, I. (2005). Samoregulirano učenje – ciljna orijentacija kao komponenta samoreguliranog učenja. U: V. Bilić (Ur.) Izbor tema za satove razrednih odjela. Naklada Ljevak. Zagreb. 104-110.
  • Sorić, I. i Mikulandra, I. (2004). Skala za mjerenje izvora nastavničkog stresa. Zbirka psihologijskih skala i upitnika, Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru, Sv. 2, 62-69.
  • Šimić, S. i Sorić, I. (2004). Osobine ličnosti i stavovi nastavnika u relaciji s njihovim načinom ocjenjivanja. Suvremena psihologija 7, 1, 109-128.
  • Sorić, I. (2002). Skala suočavanja s ispitnom situacijom, Zbirka psihologijskih skala i upitnika, Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zadru, Sv.1, 151-154.
  • Sorić, I. i Proroković, A. (2002). Upitnik suočavanja sa stresnim situacijama Endlera i Parkera (CISS), Zbirka psihologijskih skala i upitnika, Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zadru, Sv.1, 147-151.
  • Vulić-Prtorić, A. i Sorić, I. (2002). Skala atribucijskog stila za djecu - CASQ, Zbirka psihologijskih skala i upitnika, Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zadru, Sv.1, 137-147.
  • Vulić-Prtorić, A. i Sorić,I. (2002). Skala anksioznosti za djecu – AFS, Zbirka psihologijskih skala i upitnika, Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zadru, Sv.1, 123-130.
  • Sorić, I. (2002). Endlerove multidimenzionalne skale anksioznosti, Zbirka psihologijskih skala i upitnika, Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zadru, Sv.1, 115-123.
  • Sorić, I. (2002). Skala za mjerenje trenutnog emocionalnog stanja, Zbirka psihologijskih skala i upitnika, Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zadru, Sv.1, 50-54.
  • Sorić, I. i Palekčić, M. (2002). Adaptacija i validacija LIST-upitnika za ispitivanje strategija učenja kod studenata. Suvremena psihologija 5, 2, 253-270.
  • Vulić-Prtorić, A., Sorić, I. i Takšić, V. (1998). Prikaz skale anksioznosti za djecu. Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije. Sv.37(14), 81-99.
  • Grgin, T. i Cvek-Sorić, I. (1993). Unutarnja konzistencija i faktorska struktura Fimianovih skala za mjerenje nastavničkog stresa. Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, Sv.31(8), 147-159.
  • Grgin, T. i Cvek-Sorić, I. (1990/91). Pouzdanost i faktorska struktura ROU upitnika, Radovi Filozofskog fakulteta u Zadru, Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije, Sv.30(7), 167-174.

Sudjelovanja na stručnim skupovima

  • Ivanov, L., Sorić, I. i Penezić, Z. (2016). Strategije suočavanja s ispitnom situacijom u kontekstu različitih kriterija uspješnosti suočavanja. Knjiga sažetaka 24. godišnja konferencija hrvatskih psihologa, Opatija, Hrvatska.
  • Burić, I. i Sorić, I. (2014). Posredujuća uloga kognitivnih procjena u povezanosti socijalne okoline učenika i ugodnih ispitnih emocija. Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju?, Željeznička tiskara Zagreb, Zagreb.
  • Sorić, I. (2014). Uloga ciljnih orijentacija u procesu samoregulacije učenja. Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju?, Željeznička tiskara Zagreb, Zagreb.
  • Sorić, I. i Burić, I (2014). Anksioznost i bespomoćnost u ispitnim situacijama – doprinosi učeničkih ciljnih orijentacija, voljnih strategija i školskog postignuća. Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju?, Željeznička tiskara Zagreb, Zagreb.
  • Sorić, I. (2014). Uloga emocija u procesu samoregulacije učenja. 1. konferencija psihologa u sustavu odgoja i obrazovanja, Vodice.
  • Sorić, I.,  Penezić, Z. i Lacković-Grgin, K. (2005). Usporedba četiri dobne skupine u temporalnom zadovoljstvu životom i temporalnom samopoštovanju. Sažetci radova 13. Godišnje konferencije hrvatskih psihologa. Osijek.  
  • Vulić-Prtorić, A. i Sorić, I. (2003). Izrada nacrta istraživanja za diplomske radnje prema ERR okviru za poučavanje. Knjiga sažetaka XI. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa. Petrčane-Zadar.